Hummus z červené řepy

Hummus z červené řepy

Čeká nás víkendové počasí jako ve Středomoří, takže jsme si nachystali na večerní zahradní party recept na super bezlepkový hummus, kterým okouzlíte svoji rodinu i přátele.

Ingredience:
středně velká červená řepa,
2 hrnky okapané cizrny z konzervy,
lžíce limetkové šťávy,
4 lžíce olivového oleje,
2 lžíce pasty tahini,
sůl a čerstvě mletý pepř,
2 stoužky česneku,
2 bezlepkové bagetky

Postup:

  1. Řepu omyjte a osušte, položte na kus alobalu, pokapejte lžící olivového oleje, osolte, opepřete a zabalte. Dejte péct zhruba na hodinu do trouby předehřáté na 230 °C.
  2. Řepu rozbalte, nechte vychladnout, oloupejte a nakrájejte na kousky. Ty spolu s cizrnou rozmixujte dohladka. Přidávejte postupně olivový olej.
  3. Poté přidejte pastu tahini, limetkovou šťávu a prolisovaný česnek.

Osolte a opepřete podle chuti a podávejte s bezlepkovými bagetkami opečenými v troubě.

Muffiny s malinovým překvapením

Dnes využijeme bezlepkové muffiny Penam, které koupíme v různých obchodech zdravé výživy i velkých obchodech a uděláme si z nic

Muffiny s malinovým překvapením
Vyzkoušejme trochu jinou vánočku

Hodně bezlepkářů si nechává vánočky péct, zvláště když v posledních letech jde kvalita přece jen nahoru. Pokud ale chcete vyzko

Vyzkoušejme trochu jinou vánočku
Pečené kurkumovo-citronové kuře

Úžasné pečené kuřátko, které voní dálkami. Pokud máte rádi exotickou bylinku koriandr a sladkokyselé chuťové...

Pečené kurkumovo-citronové kuře
Tip na rychlou bezlepkovou svačinu pro školáka

S bezlepkovým stravování v zaměstnání je většinou trochu potíž, natož pak, když musíme zajistit stravování pro školáka. Někdy u

Tip na rychlou bezlepkovou svačinu pro školáka