Skvělá snídaně pro letní dny: borůvková chia-ovesná snídaně ve skleničce

Tohle je naše letošní letní láska. Takhle dobrou snídani aby člověk pohledal! Tak ji vyzkoušejte, dokud jsou dostupné čerstvé borůvky 🙂

Ingredience:
¼ hrnku bezlepkových ovesných vloček,
¼ hrnku chia semínek,
4 lžíce Tatra mléka polotučného,
2 lžíce jogurtu Pierot na borůvkách,
kelímek Olma Klasik bílého jogurtu + 4 lžíce na ozdobu,
2 lžičky medu,
lžička strouhaného kokosu + na ozdobu,
hrnek čerstvých borůvek + na ozdobu,
hrst nalámaných pekanových ořechů

Postup:

  1. Připravte si ovesné vločky a chia semínka večer dopředu. Chia semínka smíchejte s bílým jogurtem, borůvky a borůvkový jogurtrozmixujte, přidejte do nich jogurt s chia.
  2. Ovesné vločky dejte do mističky, polijte mlékem, přidejte med, v mikrovlnce lehce prohřejte a pořádně promíchejte.
  3. Vemte dvě 2 dcl skleničky. Na dno dejte ovesnou směs, na ní navrstvěte borůvkovou-chia směs (ne však po okraj sklenice) a dejte na noc do lednice.
  4. Ráno před podáváním ozdobte bílým jogurtem, borůvkami, strouhaným kokosem a pekanovými ořechy.
Tip na rychlou bezlepkovou svačinu pro školáka

S bezlepkovým stravování v zaměstnání je většinou trochu potíž, natož pak, když musíme zajistit stravování pro školáka. Někdy u

Tip na rychlou bezlepkovou svačinu pro školáka
Svatomartinská husa s jablky

Husí a kachní maso je lahůdkou, kterou si většina z nás nedopřává příliš často, nicméně ke...

Svatomartinská husa s jablky